PKP Intercity wybrało Lighthouse do obsługi PR - Marketing przy Kawie
PKP Intercity wybrało Lighthouse do obsługi PR
  • 0
  • 1
11.01.2025

PKP Intercity wybrało Lighthouse do obsługi PR

Od stycznia spółka Lighthouse zajmuje się wsparciem public relations przewoźnika kolejowego PKP Intercity. Agencja będzie uczestniczyć w prowadzeniu komunikacji zewnętrznej oraz kryzysowej spółki.

Dwuletnia umowa pomiędzy PKP Intercity a Lighthouse jest następstwem ogłoszonego przez przewoźnika pod koniec 2024 r. przetargu na obługę public relations. Jej zakres obejmuje m.in.:

  • raporty i analizy publikacji medialnych,
  • wsparcie obsługi biura prasowego,
  • doradztwo w sytuacjach kryzysowych.

Za współpracę z PKP Intercity po stronie Lighthouse odpowiadać będzie zespół, w którego skład wchodzą:

  • Michał Kwietniewski,
  • Aleksandra Konecka-Olszewska,
  • Malwina Szymczak.
  • 1
PKP Intercity wybrało Lighthouse

PKP Intercity wybrało Lighthouse

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 stycznia 2025