PKO Bank Polski ogłosił przetarg na agencję PR
  • 0
  • 1
28.10.2021

PKO Bank Polski ogłosił przetarg na agencję PR

PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór agencji świadczącej kompleksowe usługi PR. W grę wchodzi opracowywanie i realizacja działań komunikacyjnych w zakresie bieżącej działalności PKO Banku Polskiego i spółek Grupy kapitałowej, zaangażowanie w projekty o charakterze wizerunkowym oraz employer branding. Oferty można składać do 8 listopada 2021 r.

Do zadań firmy, z którą będzie współpracować PKO Bank Polski, należeć będą m.in.:

  • opracowywanie materiałów komunikacyjnych,
  • plasowanie publikacji,
  • monitorowanie mediów,
  • bieżące relacje z mediami,
  • doradztwo komunikacyjne,
  • przygotowanie wydawnictw o charakterze wizerunkowym,
  • organizacja spotkań z dziennikarzami, kontrahentami, pracownikami.

Agencja powinna wykazywać gotowość do niezwłocznego podejmowania działań w sytuacjach kryzysowych, świadczenia prac również poza granicami Polski oraz zapewnić zespół odpowiedzialny za realizację działań public relations.

Postępowanie przetargowe prowadzone będzie w dwóch etapach. Bank zakłada podpisanie umowy na okres dwóch lat. Szczegółowe informacje na temat przetargu i niezbędne dokumenty można znaleźć na stronie www.pkobp.pl.

  • 1
PKO Bank Polski ogłosił przetarg na agencję PR

PKO Bank Polski ogłosił przetarg na agencję PR

28 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2021

Dyrektorzy ds. marketingu w 2022 r. staną się liderami biznesu – prognozuje Forrester

Rosnąca presja, otoczenie polityczne czy pandemia wywołały spore turbulencje dla biznesu w zbliżającym się ku końcowi 2021 r. Wielu zetknęło się z nowymi modelami dostaw, doświadczeniami marki i strategiami komunikacyjnymi, które miały pomóc w radzeniu sobie z lockdownem i niestabilnością. Badanie przeprowadzone przez firmę Forrester w tym trudnym czasie pokazało, że 92% dyrektorów marketingu B2C w USA wierzy, że ich CEO w pełni wspierają funkcję marketingową.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2021

IAB Polska przygotował przewodnik po influencer marketingu

Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu. Nielsen prognozuje, że globalna wartość tego rynku w 2022 r. wyniesie 15 mld dol. Jednocześnie rozwój influencer marketingu rodzi zagrożenia, na które podatne są zarówno marki, agencje, jak i sami influencerzy, a także ich fani będący końcowymi odbiorcami treści. Grupa robocza influencer marketing IAB Polska przygotowała przewodnik po tym obszarze. Kieruje go do marek, agencji i samych influencerów.