PKO Bank Polski inwestuje w ZenCard – program rabatowo-lojalnościowy na karty płatnicze - Marketing przy Kawie
PKO Bank Polski inwestuje w ZenCard – program rabatowo-lojalnościowy na karty płatnicze
  • 0
  • 1
27.01.2017

PKO Bank Polski inwestuje w ZenCard – program rabatowo-lojalnościowy na karty płatnicze

PKO BP sfinalizował transakcję zakupu 100 proc. udziałów w ZenCard – spółce oferującej technologię marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych. W planach jest stworzenie nowego standardu rynkowego opartego na programach rabatowo-lojalnościowych, z wykorzystaniem dowolnych kart wydanych przez dowolny bank.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 stycznia 2017