PKN Orlen wybrał dostawcę usług mediowych
  • 0
  • 0
22.05.2019

PKN Orlen wybrał dostawcę usług mediowych

Kompleksowe usługi dla spółek Grupy Orlen związane z wykorzystaniem mediów w komunikacji marketingowej będzie świadczył dom mediowy Starcom. Dostawca został wybrany w drodze postępowania przetargowego.

Starcom będzie świadczył usługi mediowe, konsultingu i doradztwa strategicznego poprzez wykorzystanie mediów w komunikacji marketingowej. Działania firmy będą polegały w szczególności na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marek PKN Orlen, innych produktów i projektów, a także na planowaniu kampanii mediowych.

Dom mediowy zajmie się też zakupem mediów na potrzeby GK Orlen. Obejmie to procesy od rezerwacji czasu czy przestrzeni mediowej po raportowanie, analizę i rozliczenie kampanii.

Umowa kończy postępowanie przetargowe, które zweryfikowało aktualne warunki rynkowych usług mediowych. Przyniosło również wybór najlepszego dostawcy zapewniającego obszarom biznesowym PKN Orlen i spółek GK wsparcie w realizacji strategii marketingowej. Dom mediowy Starcom współpracował już z koncernem w latach 2006–2007.

22 maja 2019

21 maja 2019