PKN Orlen szuka agencji, która przygotuje platformę komunikacji wizerunkowej oraz produktowej
  • 0
  • 0
17.05.2017

PKN Orlen szuka agencji, która przygotuje platformę komunikacji wizerunkowej oraz produktowej

PKN Orlen poszukuje agencji, która zapewni dodatkową obsługę nowego projektu specjalnego. Jest nim stworzenie specjalnej platformy komunikacji wizerunkowej oraz produktowej. W tym celu koncern uruchomił niezależny proces wyboru agencji kreatywnej, która miałaby stworzyć koncepcję narzędzia i ją wdrożyć.

Proces wyboru jest obecnie w fazie pogłębionego badania rynku (RFI), które ma pomóc stworzyć listę potencjalnych dostawców. Jej podstawą będzie wstępna kwalifikacja firm, które zarejestrują się w bazie dostawców PKN Orlen.
 
RFI jest prowadzone w formie otwartej poprzez elektroniczną platformę zakupową Connect. Agencje mogą rejestrować się za pośrednictwem strony www.connect.orlen.pl.
 
Kolejny etap, RFP, obejmie firmy wybrane na długą listę. Brief skierowany zostanie do maksymalnie siedmiu agencji z tej listy. Wszystkie firmy, które zakwalifikują się do tego etapu i przygotują ofertę, a nie zostaną ostatecznie wybrane, otrzymają rekompensatę za poświęcony czas w wysokości 5 tys. zł netto.

Planowany termin zakończenia procesu i wyboru agencji to wrzesień 2017 r.

17 maja 2017

Reklama
Reklama