PKN Orlen sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego
  • 0
  • 3
12.06.2017

PKN Orlen sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego

12 czerwca PKN Orlen i Polski Związek Kolarski nawiązały współpracę w zakresie sponsoringu strategicznego. Potrwa ona do 2020 r. Spółka wspierać będzie m.in. zawodników reprezentacji Polski przygotowujących się do Igrzysk XXXII Olimpiady Tokio 2020. Obejmie też kompleksowym sponsoringiem kolarstwo młodzieżowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47353 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

12 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2017

Połowa firm odnotowuje korzyści z działań CSR (infografika)

Działania w obszarze społecznie odpowiedzialnego biznesu przynoszą realne i mierzalne korzyści. Należą do nich m.in.: wzmocnienie wizerunku (64%), zwiększenie zaufania i lojalności interesariuszy (52%), zyskanie zaufania i zaangażowania pracowników (44%), a nawet wzrost wyników finansowych (11%) – to główne wnioski z badania Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP), przeprowadzonego wśród francuskich i polskich przedsiębiorstw należących do izby.