Pizza od rapera Kizo w Żabce
  • 1
  • 1
10.06.2022

Pizza od rapera Kizo w Żabce

W Żabce od końca maja dostępna jest mrożona pizza Sukcesiliana, stworzona przez rapera Kizo (Patryk Woziński). Wprowadzeniu produktu towarzyszy spot utrzymany w klimacie filmów gangsterskich.

Pizza promowana jest przez spoty digitalowe, działania influencerskie, komunikację w mediach społecznościowych i działania PR. W ramach kampanii zrealizowano m.in. 60-sekundowy spot ukazujący produkcję pizzy „Sukcesiliana” w tajemniczej lokalizacji pod okiem mistrzów kuchni.

 

To pierwsza dostępna w Polsce marka mrożonej pizzy sygnowana przez artystę związanego ze sceną hip-hopową. Kizo to piosenkarz hip-hopowy, znany z przeboju „Disney”. Po roku ma ponad 100 mln wyświetleń na YouTube. Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec. Tam w 2020 r. Universal Music wraz z producentem pizzy Freiberger stworzyli pizzę „Gangstarella” we współpracy z raperem Capital Bra.

„Gangstarella” odniosła w Niemczech gigantyczny sukces. W zaledwie tydzień sprzedało się pół miliona pudełek pizzy. To plus szalona popularność Kizo w naszym kraju, jego poczucie humoru i nieukrywana słabość do pizzy zainspirowały nas do powtórzenia tego sukcesu w naszym kraju. Obecnie Universal Music realizuje lokalną odsłonę projektu również we Francji. W planach są kolejne kraje – mówi Magda Likus, brand partnerships director, Universal Music Poland.

Autorska pizza Kizo została wzbogacona o oprawę graficzną pudełka, w które zapakowano produkt

Centralne miejsce zajmuje w niej rysunkowa postać Kizo, komiksowo wystylizowana na „Ojca Sukcesu”. Oprawa graficzna pudełka zawiera także elementy związane z raperem i jego otoczeniem. Na pudełku znajduje się hasło inspirowane utworem Kizo, pt. „Nasze Lato”, czyli „Dobra w porcie, w blokach, w kurorcie”.

W powstaniu produktu brali udział:

  • marka MyToSukces,
  • firma Universal Music Poland,
  • producent mrożonej żywności Freiberger Group.

Aktywności promujące mrożoną pizzę w Polsce obejmują spoty digitalowe, komunikację w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok) oraz działania PR. Wszystkie materiały powstały w ścisłej współpracy z raperem.

Właścicielem marki „Sukcesiliana” jest Universal Music Polska. Strategię i kreację marki wraz z Kizo przygotował dział Umg4brands Poland we współpracy z Markiem Myślickim oraz Małgorzatą Sakowicz. Za produkcję spotów odpowiada Grupa Kreatywna Cukier. Powstały one we współpracy z działem Digital Innovations & Communication Żabka Polska. Spot wyreżyserował Kacper Zięba.

  • 1
Pizza od rapera Kizo w Żabce

Pizza od rapera Kizo w Żabce

 

9 czerwca 2022