Piwo dla siebie, wino na prezent – badanie ARC Rynek i Opinia - Marketing przy Kawie
Piwo dla siebie, wino na prezent – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 4
16.01.2017

Piwo dla siebie, wino na prezent – badanie ARC Rynek i Opinia

Trzech na czterech pełnoletnich Polaków, kupując alkohol na własny użytek, wybiera piwo. Po alkohol sięga 82% z nas. Mężczyźni częściej niż kobiety kupują alkohol, przy czym najczęściej wybierają piwo i alkohole wysokoprocentowe, panie zaś wino – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55108 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 stycznia 2017