Targi w Polsce w 2023 – raport PIPT - Marketing przy Kawie
PIPT publikuje raport „Targi w Polsce w 2023 r.”
  • 0
  • 1
15.06.2024

PIPT publikuje raport „Targi w Polsce w 2023 r.”

Uczestnicy wydarzeń chcą się spotykać, firmy odczuwają potrzebę i widzą korzyści z uczestnictwa w targach. Zapotrzebowanie na bezpośredni kontakt i wymianę wiedzy face-to-face jest ogromne. Sektor mimo globalnych i lokalnych wyzwań rozwija się. To najważniejsze wnioski z raportu Polskiej Izby Przemysłu Targowego „Targi w Polsce w 2023 r.”.

Raport „Targi w Polsce w 2023 r.” jest podsumowaniem minionego roku w branży. Wykazał, że mimo wyzwań i zmieniających się warunków gospodarczych polski rynek targowy odnotował wzrost. W 2023 r. zorganizowano 121 targów, a wielkość wynajętej powierzchni wystawienniczej wzrosła, osiągając 130% stanu z roku poprzedniego.

W zakresie frekwencji w 2023 r. widać wyraźny wzrost zarówno liczby wystawców ogółem, jak i zwiedzających. Liczba wystawców ogółem wzrosła w stosunku do roku 2022 o 21%, podczas gdy liczba wystawców międzynarodowych zwiększyła się o 38%.

Sektor mimo globalnych i lokalnych wyzwań rozwija się. Z rosnącą liczbą planowanych na 2024 i 2025 r. wydarzeń oraz zwiększającym się zainteresowaniem zarówno krajowych, jak i międzynarodowych wystawców oraz zwiedzających polski rynek targowy ma przed sobą perspektywę dalszego wzrostu.

Raport można pobrać ze strony PIPT.

  • 1
PIPT publikuje raport „Targi w Polsce w 2023 r.”

PIPT publikuje raport „Targi w Polsce w 2023 r.”

15 czerwca 2024

14 czerwca 2024