Piotr Kędzierski i inni influencerzy w kampanii Komputronik #OMG Xmas
  • 1
  • 1
7.12.2022

Piotr Kędzierski i inni influencerzy w kampanii Komputronik #OMG Xmas

Komputronik właśnie wystartował ze świąteczną kampanią #OMG Xmas. Pokazuje, że nawet nieświęci dostaną prezenty. Do współpracy zaprosił influencerów i będzie miał swoje konto na międzynarodowym portalu OnlyFans.

Nieświęte gwiazdy, które razem z marką Komputronik przeprowadzą unboxing swoich prezentów, to:

  • Piotr Kędzierski,
  • Mama Na Obrotach,
  • Lilmasti,
  • Natalia Kaczmarczyk,
  • Piechuvx.

Jednym z najbardziej niegrzecznych unboxingów będzie ten przeprowadzony przez Klaudię Leclercq na portalu OnlyFans. Polska gwiazda ASMR rozbierze trzy świąteczne zestawy przygotowane przez markę.

Spot wideo jest emitowany w sieci, social mediach i wybranych kinach w całej Polsce.

Komputronik został też partnerem Vogule Poland Awards

W konkursie poznańska firma zorganizuje specjalną kategorię #OMG Roku. Gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 27 grudnia.

– Święta to najważniejszy okres sprzedażowy w roku. Chcieliśmy wyróżnić się na tle innych firm niestandardową komunikacją, pokazując przy tym pazur. Każdy marzy o tym, by pod choinką znaleźć prezent. Stara się cały rok, ale nie zawsze udaje się mu być grzecznym. My pokazujemy, że prezenty z Komputronik są dla wszystkich oraz że nawet nieświęci i nie do końca grzeczni je dostaną.

Do współpracy zaprosiliśmy czołowych polskich influencerów, którzy razem z nami przeprowadzą unboxing prezentów. Selektywny dobór narzędzi i kanałów komunikacji pozwoli nam dotrzeć do młodych ludzi, którzy są znudzeni miałkością przekazów marketingowych. Szukają czegoś, z czym się identyfikują – komentuje Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik.

Oprócz ogólnopolskiej kampanii marketingowej Komputronik przygotował też cykl poradników świątecznych

Podpowiada w nich, co w tym roku kupić na Gwiazdkę, podsuwa specjalne oferty i promocje na wybrane produkty oraz proponuje konkursy z nagrodami. Na kanale Komputronik Gaming pojawi się seria filmów z najlepszymi pomysłami dla graczy. Będzie też AdwenTech, czyli cykl filmów emitowanych na kanale Ziemniaka – ambasadora Komputronik Gaming i vlogera technologicznego.

  • 1
Influencerzy w kampanii Komputronik

Influencerzy w kampanii Komputronik

7 grudnia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2022

„Kryzysometr” – inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok

Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 r. Szacują prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych zagrożeń na 2023 r. znalazły się niestabilność gospodarcza i inflacja, wskazywane przez niemal dwóch na trzech badanych.