Piosenka Igora Walaszka inspirowana tytułami przelewów na telefon Blik
  • 1
  • 1
22.10.2020

Piosenka Igora Walaszka inspirowana tytułami przelewów na telefon Blik

20 października miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka – Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami Blika. Tekst wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon.

„Szok, za Twój głos, za Twoje myśli, za nasz los, za obiecany film. Za mój czas, za wszystko, co mam” – to część refrenu utworu ułożonego z tytułów przelewów przesłanych przez użytkowników Blika.

Piosenka Igora Walaszka „Szok” powstała w ramach kampanii, która ma zachęcać użytkowników do przekazywania sobie pieniędzy bezgotówkowo, na numer telefonu Blikiem – a więc bez konieczności wpisywania numeru rachunku bankowego czy korzystania z gotówki.

Najciekawsze propozycje tytułów wpisywanych przez użytkowników zostały wykorzystane przez Igo do napisania piosenki. Ich autorzy zostali zaś nagrodzeni przelewem na telefon.

Strategia komunikacji, koncept kreatywny oraz jego wdrożenie: Change Serviceplan i Media Ready należące do grupy komunikacyjnej Group One. Zakupem mediów zajął się Spark Foundry (oddział SMG).

  • 1
Nowa piosenka Igora Walaszka promuje przelewy Blikiem

Nowa piosenka Igora Walaszka promuje przelewy Blikiem

22 października 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2020

Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków. Analiza IMM

Od 4 października, kiedy Iga Świątek zakwalifikowała się do ćwierćfinałów French Open 2020, a następnie zwyciężyła w finale, we wszystkich mediach na jej temat pojawiło się ponad 70 tys. publikacji. Dotarcie zmonitorowanych materiałów to prawie 429 mln potencjalnych kontaktów o wartości ekwiwalentu reklamowego (AVE) prawie 97 mln zł. W samych stacjach radiowych i telewizyjnych na temat sukcesu tenisistki wyemitowano w tym okresie 712 wiadomości – podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.