Pinterest żongluje wnioskami o opóźnienie w płatnościach od reklamodawców
  • 0
  • 1
10.06.2020

Pinterest żongluje wnioskami o opóźnienie w płatnościach od reklamodawców

Pinterest otrzymuje od reklamodawców wnioski o przedłużenie terminu płatności. Todd Morgenfeld, chief financial officer firmy pracuje nad utrzymywaniem dochodów bez zrażania do siebie klientów, którym brakuje pieniędzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 czerwca 2020

9 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2020

Sport podczas pandemii. Asics przedstawia badanie w ramach kampanii „Run to feel”

Marka Asics zainaugurowała kampanię „Run to feel”, przedstawiając badania, z których wynika, że izolacja oraz społeczna kwarantanna jednoznacznie przełożyły się na wzrost popularności biegania. 73% osób, które zaczęły uprawiać bieganie w trakcie pandemii, zamierza kontynuować przygodę z tym sportem również po jej zakończeniu. Ponad jedna trzecia regularnie ćwiczących biega teraz częściej niż przed wybuchem pandemii, a 81% respondentów twierdzi, że bieganie pozwala im oczyścić umysł w myśl hasła „w zdrowym ciele zdrowy duch”.