Piłka nożna w mediach – czerwcowe badanie Press-Service Monitoring Mediów - Marketing przy Kawie
Piłka nożna w mediach – czerwcowe badanie Press-Service Monitoring Mediów
  • 0
  • 2
31.07.2013

Piłka nożna w mediach – czerwcowe badanie Press-Service Monitoring Mediów

W ubiegłym miesiącu znacząco spadła medialność wszystkich drużyn T-Mobile Ekstraklasy – wynika z badania „Polska piłka” przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów. Największym zainteresowaniem dziennikarzy nieprzerwanie cieszy się Legia Warszawa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55376 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 lipca 2013