Pierwszy raz od 10 lat wydatki na reklamę telewizyjną były większe niż na internetową. Badanie Reutersa
  • 0
  • 1
26.08.2019

Pierwszy raz od 10 lat wydatki na reklamę telewizyjną były większe niż na internetową. Badanie Reutersa

Zmiana ta nie ma związku z popularnością telewizji, lecz z wyższymi stawkami za spoty, zwłaszcza emitowane w trakcie największych wydarzeń sportowych i muzycznych. Takie są ustalenia z Raportu Digital News 2019, przygotowanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 sierpnia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
26.08.2019

Wizerunkowe know-how dla samorządów na XV Konferencji PR w Samorządzie

XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to wydarzenie w całości poświęcone promocji i marketingowi terytorialnemu. Konferencja będzie trwała od 30 września do 2 października w Katowicach. Najbliższa edycja to ukłon w stronę nowych mediów, współpracy z influencerami czy wykorzystania siły lokalnej społeczności. Nie zabraknie też case study i warsztatów z czołowymi ekspertami w branży.