Pierwszy raport na temat medialnego wizerunku górnictwa
  • 0
  • 4
21.11.2011

Pierwszy raport na temat medialnego wizerunku górnictwa

Liderzy wizerunkowi branży górniczej na dobrym publicity zyskali w ostatnim roku 36 milionów złotych. To, jak się komunikują z rynkiem, decyduje o postrzeganiu regionu oraz zawodu górnika – tak wynika z raportu „Wizerunek branży górniczej 2010 – 2011”, przygotowanego przez Imago Public Relations i Press-Service Monitoring Mediów i zaprezentowanego 21 listopada na konferencji „Górnictwo 2011” w Katowicach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

21 listopada 2011