Pierwszy przywódca XXI wieku (Harvard Business)
  • 0
  • 1
19.11.2008

Pierwszy przywódca XXI wieku (Harvard Business)

G. Corkindale, The World's First 21st Century Leader, "Harvard Business", 7.11.2008

Nie dość, że niebawem zasiądzie w Białym Domu, to już na początku wielkiej politycznej kariery ogłasza się go pierwszym prawdziwym liderem XXI wieku. Opierając się na najważniejszych teoriach przywództwa autorka odnajduje w Obamie cechy charakterystyczne dla liderów działających i w czasie kryzysu (z którym bezsprzecznie będzie się musiał mierzyć czy to w zakresie ekonomii, czy geopolityki), i w czasie spokojnych rządów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2008

Marketing wiary, wiara w marketing - w najnowszym numerze Tygodnika Powszechnego

Czy krzyż Chrystusa to najbardziej szokująca „reklama” miłości Boga do człowieka? Czy Duch Święty, zstępując na Apostołów, zainicjował „marketing szeptany” zbawienia? Czy Kościół może się reklamować? – zastanawiają się Maciej Müller i Tomasz Ponikło w artykule „Czy dusza może być jeszcze bielsza?”. Tekst wprowadza w Temat Tygodnika „Reklamowanie Boga” poświęcony marketingowi wiary i reklamie religijnej. Jakie pułapki czyhają na pomysłodawców reklamy religijnej?