Pierwszy polski wydawca prasowy decyduje się na mikropłatności YetiPay - Marketing przy Kawie
Pierwszy polski wydawca prasowy decyduje się na mikropłatności YetiPay
  • 0
  • 1
30.01.2012

Pierwszy polski wydawca prasowy decyduje się na mikropłatności YetiPay

Mikropłatności YetiPay to najszybszy i najtańszy sposób na czytanie tygodnika „Wprost”. System YetiPay umożliwia wykupienie dostępu do konkretnych artykułów z bieżącego wydania tygodnika bezpośrednio na stronie Wprost.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 stycznia 2012