Pierwszy historyczny spadek wartości reklamy online – IAB Polska/PwC AdEx
  • 0
  • 1
13.11.2020

Pierwszy historyczny spadek wartości reklamy online – IAB Polska/PwC AdEx

Drugi kwartał 2020 r. przyniósł spadek wartości reklamy online o 12% rok do roku. Przełożyło się to na dynamikę w całym pierwszym półroczu na poziomie -4,5%. Spadki w wydatkach zaliczyły wszystkie branże z pierwszej piątki liderów tortu reklamowego online. Jedynie mobile, programmatic oraz SEM odnotowały wzrosty – pokazuje IAB Polska/PwC AdEx.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 listopada 2020

12 listopada 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
12.11.2020

Reklama online w III kwartale: wzrost liczby kampanii, ale spadek estymowanych wydatków

W III kwartale 2020 r. liczba kampanii emitowanych w Internecie wzrosła o 18 proc., ale ich estymowana wartość spadła o 29 proc. względem ubiegłego roku. Tak wynika z analizy systemu monitoringu reklamy online AdReport. Oznacza to, że rynek ustabilizował się w III kwartale po wiosennym lockdownie i gwałtownych spadkach, ale budżety reklamowe są ciągle znacząco niższe niż przed rokiem.