Pierwsze spotkanie Crash Mondays w Warszawie
  • 0
  • 1
8.01.2019

Pierwsze spotkanie Crash Mondays w Warszawie

Już 14 stycznia odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu Crash Mondays w Warszawie. Dotyczyć będzie stawiania człowieka w centrum uwagi oraz ludzkiego podejścia do marketingu.

W stolicy będzie można wysłuchać czterech prelekcji:

  • Grzegorz Borowiecki: „Jak zagadać do Pokolenia Z?”,
  • Marta Telus: „Firmy zorientowane na klienta – mit czy nowa rzeczywistość?”,
  • Kamil Mirowski i Anna Ledwoń-Blacha: „Postaw na emocje i wykorzystuj relacje”,
  • Magdalena Brzus: „#humanfirst i jego znaczenie w kształtowaniu idealnego miejsca pracy”.

Wydarzenie odbędzie się 14 stycznia w klubie Centrum Zarządzania Światem przy ul. Okrzei 26. Początek spotkania o godz. 19:00. Udział w nim jest bezpłatny, ale ze względu na ograniczoną liczbę miejsc należy się wcześniej zarejestrować na stronie crashwawa1.evenea.pl/.

Crash Mondays to wydarzenie akredytowane przez DIMAQ – można zdobyć punkty recertyfikacyjne. Przeznaczone jest dla freelancerów, specjalistów marketingu i PR, pasjonatów tych dziedzin, pracowników agencji, korporacji i wszystkich zainteresowanych marketingiem.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1

8 stycznia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2019

Era influencera. XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej

W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to temat przewodni XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 kwietnia 2019 r.