Pierwsza w Polsce kampania billboardowa na temat ateizmu - Marketing przy Kawie
Pierwsza w Polsce kampania billboardowa na temat ateizmu
  • 0
  • 5
4.10.2012

Pierwsza w Polsce kampania billboardowa na temat ateizmu

1 października rozpoczęła się pierwsza w Polsce kampania billboardowa dotycząca ateizmu. Hasła „Nie zabijam. Nie kradnę. Nie wierzę” oraz „Nie wierzysz w Boga? – Nie jesteś sam” najpierw pojawiły się w Lublinie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 października 2012