Pierwsza „Pro-KREACJA” w tym roku
  • 0
  • 1
16.03.2007

Pierwsza „Pro-KREACJA” w tym roku

Ukazał się pierwszy tegoroczny numer dwumiesięcznika „Pro-KREACJA”,
a w nim m.in.: o tym, co nowego w outdoorze i o ciekawych kampaniach ambientowych – w artykule Moniki Pazik. Magdalena Garnosik stara się odpowiedzieć na pytania "Czy raporty roczne mogą być domeną swobodnej kreacji czy jedynie suchymi zestawieniami finansowymi? Jaki potencjał promocyjny kryje w sobie raport roczny firmy?" W artykule także przykłady kreacji w raportach rocznych. Ponadto:

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2007

Wystartował Program Lojalnościowy MTV Club

Strona www.mtv.pl wprowadza program lojalnościowy dla swoich użytkowników – MTV Club. Celem nowej aplikacji jest zachęcenie internautów do jeszcze bardziej aktywnego współtworzenia serwisu. Mechanizm działania MTV Club jest prosty. Każdy z użytkowników, który zarejestruje się na stronie, będzie nagradzany za dany rodzaj aktywności, np. pozostawienie komentarza na forum, dodanie biografii swojego idola czy prowadzenie bloga. Co miesiąc najaktywniejsi internauci będą nagradzani sprzętem muzycznym i gadżetami MTV.