Pierwsza w Polsce kampania bożonarodzeniowa Aldi
  • 1
  • 1
16.11.2020

Pierwsza w Polsce kampania bożonarodzeniowa Aldi

Sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych Aldi startuje z pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga sieć.

Kampanie wizerunkowa i produktowa, które uzupełniają się wzajemnie, prowadzone są w tym samym czasie. Towarzyszy im konkurs dla klientów, angażujący influencerów. Kampania bożonarodzeniowa Aldi nosi hasło „Mamy święta i mamy siebie”. Obejmuje działania w radiu, Internecie, social media oraz reklamę zewnętrzną.

Głównymi bohaterkami reklam są mamy, które mają różne doświadczenia związane z tym szczególnym okresem w roku. To właśnie ich opowieści o przedświątecznych przygotowaniach są osią komunikacji marki. Do udziału w kampanii oprócz mam zaproszone zostały także influencerki. Wśród nich m.in. Krystyno, nie denerwuj matki, która podzieli się swoimi świątecznymi historiami i zaprosi do udziału w konkursie będącym kolejnym etapem działań. Aldi chce w ten sposób szczególnie podkreślić, że każda mama ma świąteczną moc.

Co tydzień przez cały czas trwania kampanii Aldi będzie oferować w promocyjnych cenach:

  • wybrane tradycyjne produkty świąteczne,
  • wybrane produkty z kategorii niespożywczej,
  • wszelkie inspiracje prezentowe.

Kampania „Mamy święta i mamy siebie” rozpoczęła się 16 listopada i potrwa do świąt Bożego Narodzenia.

  • Komunikacja, w tym opracowanie koncepcji i kreacji: Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
  • Media społecznościowe: The Digitals (Grupa S/F)
  • Planowanie i zakup mediów: Carat Poland, (radio, prasa, outdoor) oraz iProspect (Internet)
  • 1
kampania bożonarodzeniowa Aldi

Kampania bożonarodzeniowa Aldi – po raz pierwszy w Polsce

16 listopada 2020

15 listopada 2020