eToro ze spotem na IO w Paryżu stworzonym przez AI
Pierwsza kampania eToro wygenerowana przez AI zostanie wyemitowana podczas IO w Paryżu
  • 1
  • 4
24.07.2024

Pierwsza kampania eToro wygenerowana przez AI zostanie wyemitowana podczas IO w Paryżu

Platforma inwestycyjna eToro ma swoją pierwszą w historii kampanię reklamową stworzoną niemal w całości przy użyciu sztucznej inteligencji. Kampania będzie emitowana przez 16 dni relacji na żywo z Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 na kanale Eurosport oraz w Discover+ i Max – na 45 rynkach i w 19 językach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56219 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 lipca 2024

  • 1
  • 3
  • 0
24.07.2024

Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców SOS Wiosek Dziecięcych? Wizja stworzona z zastosowaniem AI

W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw, przy użyciu narzędzi AI, jak i poprzez generatywne rozszerzanie istniejących materiałów fundacji. Autorem filmu jest specjalizująca się w AI agencja Supermassive. 

  • 0
  • 2
  • 0
24.07.2024

Dolnośląska Dolina Wodorowa oraz DAPR pod opieką Neuron Agencji PR

W lipcu br. do grona klientów Neuron Agencji PR dołączyły dwie organizacje: Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa oraz DAPR. Współpraca obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji oraz działania z obszaru media relations. Dodatkowo w przypadku Dolnośląskiej Doliny Wodorowej agencja odpowiada również za wzmacnianie relacji z partnerami, którzy są członkami Stowarzyszenia, oraz za wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych.