Pierwsza fabularna reklama marki Harnaś
  • 2
  • 3
18.04.2019 Aktualizacja:

Pierwsza fabularna reklama marki Harnaś

Przez ostatnie 15 lat obecności marki Harnaś na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać króla gór. Rok 2019 to czas zmian. 17 kwietnia w telewizji pojawił się pierwszy fabularny spot, w którym bohatera marki zagrał Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie.

Ponadto postać Harnasia na etykietach piwa została urealniona i znacznie powiększona na tle oświetlonych słońcem górskich szczytów.

Dzięki dotychczasowym reklamom marka była utożsamiana z animowanym bohaterem, który niósł pomoc innym, był odważny i śmiały. Do swojego świata zapraszał każdego, kto chciał napić się piwa.

Pod koniec 2018 r. rozpoczął się proces odświeżania marki. Piwo zyskało nowy smak oraz szatę graficzną opakowań – bardziej wyrazistą i nowoczesną.

Zmiana formatu spotów reklamowych z animowanych na fabularne jest kolejnym etapem tego procesu. Budujemy nowy, filmowy świat marki i zapraszamy do niego konsumentów. Wierzymy, że nowy Harnaś oraz jego nowi przyjaciele zdobędą sympatię widzów.

Wiemy, że widzowie kochają filmy i seriale, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć reklamy na miarę produkcji filmowych. Wartka akcja, dopracowana w detalach scenografia, filmowe zabiegi – tego na pewno nie zabraknie w filmach o przygodach Harnasia – mówi Patrycja Skierska, brand manager marki w Carlsberg Polska.

30-sekudnowy spot jest pierwszym z serii reklam o przygodach Harnasia. Pojawił się w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych 17 kwietnia. Będzie towarzyszyć tegorocznej promocji kapslowej piwa. Kolejna reklama wizerunkowa ukaże się na początku maja.

Nad nowym fabularnym spotem pracowała blisko 100-osobowa ekipa. W rolę Harnasia wcielił się Karol Dziuba. To aktor teatralny znany szerszej publiczności z serialu telewizyjnego „O mnie się nie martw” oraz z filmów fabularnych: „Bodo”, „Gwiazdy” i „Całe szczęście”.

Spot wyreżyserował Michał Sabliński, który ma na koncie wiele reklam dla polskich i międzynarodowych firm. Operatorem był Michał Sobociński – autor zdjęć do takich filmów, jak „Sztuka kochania”, „Belfer 2” czy „Miłość jest wszystkim”.

  • Kreacja: Grey
  • Produkcja: Dynamo Film
  • Planowanie i zakup mediów: Initiative Media Warszawa

[Aktualizacja, 30 kwietnia 2019 r.]
Od 1 maja w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych będzie można oglądać fabularny spot „Harnaś. Górale kontratakują”.

  • 3

18 kwietnia 2019

17 kwietnia 2019