„Pieniądze kochają procenty” - kampania promująca Otwarte Konto Oszczędnościowe
  • 0
  • 1
8.05.2006

„Pieniądze kochają procenty” – kampania promująca Otwarte Konto Oszczędnościowe

Dzisiaj ING Bank Śląski rusza z kampanią marketingową „Pieniądze kochają procenty”, która jest ściśle związana z podwyższeniem oprocentowania Otwartego Konta Oszczędnościowego. ING Bank Śląski oferuje o 1,75 pkt. proc. wyższe oprocentowanie od nowych środków wpłaconych na Otwarte Konto Oszczędnościowe w złotych. ING Bank Śląski jest liderem na polskim rynku w pozyskiwaniu depozytów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50853 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 maja 2006