„Piękny wiek”, czyli 100-latkowie w kampanii History na 100-lecie niepodległości - Marketing przy Kawie
„Piękny wiek”, czyli 100-latkowie w kampanii History na 100-lecie niepodległości
  • 2
  • 17
24.08.2018

„Piękny wiek”, czyli 100-latkowie w kampanii History na 100-lecie niepodległości

Telewizja History 23 sierpnia rozpoczęła akcję „Piękny wiek”. Działania zostały przygotowane z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Projekt skupia się na celebrowaniu ważnych momentów z najnowszej historii naszego kraju, pokazanych przez pryzmat życia zwykłych-niezwykłych Polaków. Do projektu zaproszono 100-latków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55714 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 sierpnia 2018