Piękno i Blask w wykonaniu Great Open House - Marketing przy Kawie
Piękno i Blask w wykonaniu Great Open House
  • 0
  • 1
15.10.2004

Piękno i Blask w wykonaniu Great Open House

Trwa kolejna akcja dla firmy Unilever, realizowana przez Agencję Great Open House. Tym razem jest to animacja sprzedaży połączona z samplingiem dla marki Dove, nowej linii Pielęgnacja i Blask. Akcja przeprowadzana jest na terenie 169 hipermarketów i supermarketów na terenie całego kraju, przez 6 kolejnych weekendów i potrwa do 31 października br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2004