Pięć murali w ramach kampanii Lotosu
  • 0
  • 14
7.05.2020

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Gdańsk, Kraków, Poznań, Warszawa i Wrocław – w tych pięciu miastach można już zobaczyć murale, które ukazują wyrywek życia zabranego przez epidemię. Akcję zainicjowała Grupa Lotos.

To część kampanii „Każdy czeka na swoje naj”. W jej ramach posiadacze kart Lotos Navigator mogą przekazać swoje punkty na badania związane z leczeniem koronawirusa. Pięć murali zlokalizowanych w polskich miastach ukazuje powszednie, zwyczajne emocje, których wyrażanie tak bardzo utrudnił koronawirus.

Na każdym z nich znajduje się także symbol pandemii − rękawiczki, maska, przyłbica, kombinezon lub tablet. We wspólnej wizji twórców zestawiono obrazy zwyczajnego życia z niepasującymi, a obecnie niezbędnymi przedmiotami.

  • 14
Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu, Kraków, fot. Beata Zawrzel

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Kraków,fot. Beata Zawrzel

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Kraków,fot. Beata Zawrzel

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Kraków,fot. Beata Zawrzel

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Kraków,fot. Beata Zawrzel

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Kraków,fot. Beata Zawrzel

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Kraków,fot. Beata Zawrzel

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Kraków,fot. Beata Zawrzel

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Kraków,fot. Beata Zawrzel

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Kraków,fot. Beata Zawrzel

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Warszawa, fot. Michał Dziurkowski

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Warszawa, fot. Michał Dziurkowski

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Warszawa, fot. Michał Dziurkowski

Pięć murali w ramach kampanii Lotosu

Warszawa, fot. Michał Dziurkowski

6 maja 2020

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2020

Sportowcy, pracownicy i medycy w kampanii „Jestem 4F”

5 maja wystartowała kampania „Jestem 4F”. Wideo inspirowane siłą, determinacją i historiami ludzi ze wszystkich stron Polski ma budzić poczucie dumy z tego, kim się jest, jak też motywować do dalszego działania – często na przekór wszystkiemu. Zrealizowana całkowicie zdalnie kampania jest rozwinięciem długoterminowego hasła „4F Your Way”, rozumianego jako życie na własnych zasadach i w zgodzie z samym sobą.