Pięć megatrendów, które w najbliższej przyszłości zmienią zachowania nabywców
  • 0
  • 1
29.06.2012

Pięć megatrendów, które w najbliższej przyszłości zmienią zachowania nabywców

Urbanizacja, starzenie się społeczeństw, wzrost liczebności klasy średniej czy rosnąca świadomość tejże klasy. To megatrendy konsumenckie, które w najbliższej przyszłości zmienią zwyczaje zakupowe nabywców. Coca-Cola już dzisiaj uwzględnia je w swojej strategii – informuje BBC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bożena Kubera

12 lat temu

Ciekawe

Myślę, że takie opinie znawców rynku mogą być wartościową wskazówką dla budowania strategicznych planów tych dużych i tych małych biznesów.

29 czerwca 2012