Piątnica Roślinna – marka prowadzi kampanię napojów roślinnych
  • 1
  • 1
9.09.2022

Piątnica Roślinna – marka prowadzi kampanię napojów roślinnych

OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową napojów roślinnych. Rozpocznie się ona 9 września i potrwa cztery tygodnie. Obejmie telewizję, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe.

W spocie wykorzystano znany motyw muzyczny, który ma wyróżnić spot w bloku reklamowym. Napoje Piątnica Roślinna zadebiutowały na rynku na początku 2022 r. Do dostępnych dotychczas dwóch smaków, owsianego i sojowego, dołączył obecnie nowy wariant – ryżowy.

Spoty emitowane będą w telewizji, VOD oraz w mediach społecznościowych. Prowadzone będą kampanie paid social, programmatic i search. Zaplanowano także działania promocyjne w aplikacjach zakupowych oraz publikacje na portalach horyzontalnych.

Strategia komunikacji i koncept spotów reklamowych zostały przygotowane przez agencję Opus B, a zrealizował je dom produkcyjny Dynamo. Media kupiły domy mediowe Five Media i Starcom. Projekty opakowań produktu przygotowała agencja HiBrands.

  • 1
Piątnica Roślinna – kampania napojów roślinnych

Kampania napojów Piątnica Roślinna

 

8 września 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2022

Singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” w ramach Mastercard Music

W ubiegłym roku utworzona została platforma Mastercard Music. Jej ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie jednoczącej siły muzyki. Marka podejmuje współpracę z polskimi artystami, którzy poruszają się w odmiennych nurtach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i nagrania utworu. Tegorocznym muzycznym duetem Mastercard Music są Pezet i Natalia Szroeder. Efektem połączenia ich różnorodności stał się singiel „Jeden świat”.