Piątnica Roślinna: kampania napojów roślinnych - Marketing przy Kawie
Piątnica Roślinna – marka prowadzi kampanię napojów roślinnych
  • 1
  • 1
9.09.2022

Piątnica Roślinna – marka prowadzi kampanię napojów roślinnych

OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową napojów roślinnych. Rozpocznie się ona 9 września i potrwa cztery tygodnie. Obejmie telewizję, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 września 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2022

Singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” w ramach Mastercard Music

W ubiegłym roku utworzona została platforma Mastercard Music. Jej ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie jednoczącej siły muzyki. Marka podejmuje współpracę z polskimi artystami, którzy poruszają się w odmiennych nurtach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i nagrania utworu. Tegorocznym muzycznym duetem Mastercard Music są Pezet i Natalia Szroeder. Efektem połączenia ich różnorodności stał się singiel „Jeden świat”.