- 0
- 1
Phytopharm Klęka rozstrzyga przetarg na obsługę mediową
Przetarg na obsługę mediową firmy Phytopharm Klęka wygrała agencja iProspect z grupy Dentsu. Umowa zakłada dwuletnią współpracę. Obejmuje wszystkie marki znajdujące się w portfolio firmy, w tym tak znane jak Fiorda, Dentosept, Biostymina czy Bronchosol.
Spółka Phytopharm Klęka działa na rynku od 1949 r. Początkowo zajmowała się uprawą i sprzedażą surowców zielarskich. Dzisiaj to nowoczesna firma farmaceutyczna.
Współpraca zakłada pełną obsługę mediową zarówno online, jak i offline.
– Wydobywamy z roślin i dostarczamy wszystko, co najlepsze dla zdrowia człowieka, kreując naturalne produkty prozdrowotne. Cieszy nas, że zrównoważony rozwój jest dla nas tak samo istotny, jak dla iProspect – naszego nowego partnera biznesowego. Wybraliśmy go ze względu na doskonałą renomę w branży, a także fakt, że jej specjaliści bardzo dobrze zrozumieli naszą misję. Dzięki temu wierzymy, że pozwoli nam to na wspólną realizację celów strategicznych firmy – kończy Agnieszka Filipiak, Phytopham Klęka.
- 1