Philips promuje maszynkę OneBlade First Shave, angażując graczy
  • 0
  • 2
19.11.2021

Philips promuje maszynkę OneBlade First Shave, angażując graczy

Philips One Blade First Shave to nowa maszynka do golenia kierowana do nastolatków, którzy dopiero zaczynają przygodę z goleniem. W ramach kampanii promocyjnej marka zdecydowała się na aktywację skierowaną do środowiska gier i wspólnie z influencerami rzuciła graczom wyzwanie sprawdzenia funkcji maszynki. Do współpracy zaproszono kilku influencerów związanych z grą „Fortnite”.

W pierwszej części aktywacji Jacob i Jawor rzucili swoim fanom wyzwanie zmierzenia się w pojedynku. Twórcy zachęcili internautów do „ogolenia” ich awatarów w grze po raz pierwszy, a także do próby ukończenia speedrunu, czyli jak najszybszego przejścia gry na specjalnej mapie kreatywnej w kształcie maszynki OneBlade. Sześć osób, które najszybciej zmierzyły się z przejściem mapy, dołączyło do drużyn influencerów i przeszło do wielkiego finału akcji.

Drużyny pod wodzą Jawora i Jacoba stoczyły finałowy pojedynek 4 listopada w kanałach Jacoba Jacob4TV na Twitchu i Jawora Znowu Jawor na YouTube. Zwyciężyła drużyna Jacoba, a jej członkowie otrzymali nagrodę pieniężną w wysokości 4000 zł dla każdego z graczy.

Po wyzwaniu w grze „Fortnite” przyszła pora na czterech kolejnych influencerów i kolejne wyzwania. Twórcy Kaluch, Dizzowski, Tritsus i Dealereq promować będą grę „Philips OneBlade First Shave” osadzoną w formie chatbota na Messengerze. W grze symulującej golenie będzie można poznać najważniejsze cechy maszynki i także tym razem zdobyć nagrody rzeczowe i pieniężne. Na podstawie rankingu graczy otwartego do 28 listopada zwycięzca otrzyma nagrodę 1000 zł, kolejne dwa miejsca po 500 zł, a pozostałe 7 osób maszynki OneBlade First Shave.

Realizacją zajęła się agencja gaming marketingu Gameset.

  • 2
OneBlade First Shave

Philips promuje maszynkę OneBlade First Shave wśród graczy

18 listopada 2021