Pharrell Williams pisze książkę z internautami oraz myśliwym i niedźwiedziem. To reklama marki Tipp-Ex (wideo)
  • 1
  • 2
28.04.2014

Pharrell Williams pisze książkę z internautami oraz myśliwym i niedźwiedziem. To reklama marki Tipp-Ex (wideo)

Pharrell Williams oraz duet znany z reklam Tipp-Ex, czyli myśliwy i niedźwiedź, pojawią się w kampanii marki Tipp-Ex (Bic Europe Group). Do interaktywnej zabawy zaproszeni zostaną również internauci, którzy razem z muzykiem napiszą książkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2014