Pharrell Williams, Ninja, Pogba i inne gwiazdy w kampanii butów Superstar marki Adidas
  • 1
  • 7
10.02.2020

Pharrell Williams, Ninja, Pogba i inne gwiazdy w kampanii butów Superstar marki Adidas

Adidas rozpoczął kampanię „Change Is a Team Sport”. Ma być ona hołdem dla butów Superstar i dla osób, które mają odwagę przekraczać granice i zmieniać historię. W reklamie wystąpiły gwiazdy, m.in. Pharrell Williams, Ninja i Paul Pogba.

Promowany model Superstar powstał 50 lat temu. Był częścią wielu kontrkulturowych ruchów. Przez dekady te buty towarzyszyły kolektywom stojącym na czele globalnej kultury, stając się synonimem młodzieńczej energii i buntowniczego ducha.

W 2020 r. Adidas Originals korzystać będzie z mocy, która drzemie w pracy zespołowej. Chce inspirować do pozytywnych zmian lokalne społeczności na całym świecie.

Wyreżyserowany przez Jonaha Hilla spot jest teaserem kampanii. Drużyna Adidasa to osoby reprezentujące muzykę, modę, sport i sztukę. Do wspólnych zmian zachęcają m.in.:

  • Pharrell Williams w roli dyrygenta akademickiego chóru,
  • Paul Pogba,
  • gracz Ninja,
  • projektant Nigo,
  • skateboardzistka Jenn Soto.

Reprezentanci różnych światów i pokoleń spotykają się, aby działać w grupie. Podkreślają tym fakt, że praca zespołowa prowadzi do znaczących zmian.

W filmie występują: Ninja, Kerwin Frost, Blackpink, Pharrell Williams, Yara Shahidi, Anitta, Jenn Soto, Mariah Duran, Mark Gonzales, Blondey, Tyshawn Jones, Liz Cambage, Pogba, Nigo, Jackson Wang, Chris Severn, Mette Towley, Tracy McGrady, Anna Isoniemi oraz Jonah Hill.

  • 7
Gwiazdy w kampanii marki Adidas Superstar

Gwiazdy w kampanii marki Adidas Superstar

Gwiazdy w kampanii marki Adidas Superstar
Gwiazdy w kampanii marki Adidas Superstar
Gwiazdy w kampanii marki Adidas Superstar
Gwiazdy w kampanii marki Adidas Superstar
Gwiazdy w kampanii marki Adidas Superstar
Gwiazdy w kampanii marki Adidas Superstar

10 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2020

Czy e-sklepy chronią odbiorców? „Raport bezpieczeństwa e-mail 2020”

Firma EmailLabs przygotowała „Raport bezpieczeństwa e-mail 2020”. Publikacja objęła ponad 7 tys. najpopularniejszych stron WWW w Polsce w kategoriach: e-commerce, fintech, systemy rezerwacyjne oraz firmy kurierskie. To od nich przeciętny Kowalski otrzymuje najwięcej e-maili – transakcyjnych, potwierdzeń zamówień, marketingowych, jak i newsletterów oraz wiadomości dotyczących promocji.

7 lutego 2020