PGE uruchomiła przetarg – wybierze dwie agencje kreatywne
PGE uruchomiła przetarg – wybierze dwie agencje kreatywne
  • 0
  • 1
5.04.2022

PGE uruchomiła przetarg – wybierze dwie agencje kreatywne

PGE Polska Grupa Energetyczna ogłosiła przetarg na wybór agencji kreatywnych ATL i BTL, z którymi będzie współpracować przez najbliższe dwa lata. Współpraca obejmie produkcję i kreację materiałów reklamowych, wizerunkowych oraz promocyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 kwietnia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
5.04.2022

Jak skutecznie budować dzisiaj lojalność i motywować? Raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”

Jakie trendy związane z działaniami lojalnościowymi wzmocnią się w 2022 r.? Jak opracować efektywny program lojalnościowy w B2C i B2B? Jakimi zasadami należy się kierować, żeby stworzyć dobry program wsparcia sprzedaży? Jakie systemy motywacyjne są dzisiaj najskuteczniejsze? Odpowiedzi na m.in. te pytania znajdziesz w bezpłatnym raporcie „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”, opracowanym przez redakcję „Marketera+”.

  • 0
  • 5
  • 0
5.04.2022

//Digital is about... – pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management

1 kwietnia ruszyła pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management, pod hasłem „//Digital is about...”. Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy Ergo jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, a także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT.