P&G zwiększa wydatki reklamowe oraz inwestuje w „komunikowanie ponadprzeciętności”
  • 0
  • 1
13.08.2021

P&G zwiększa wydatki reklamowe oraz inwestuje w „komunikowanie ponadprzeciętności”

Gigant dóbr konsumenckich Procter & Gamble zwiększył wydatki na reklamy drugi rok z rzędu – wynika z raportu rocznego firmy. Wzrost sięgnął 12%, do poziomu 8,2 mld dol. w ciągu dwunastu miesięcy do czerwca 2021 r. W poprzednim roku wzrost wyniósł 7,3%. Firma wykorzystuje te nakłady, aby skupić się na podkreśleniu swojej ponadprzeciętności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50853 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 sierpnia 2021

12 sierpnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2021

Minimalny koszyk zakupowy w lipcu droższy o 5,99% w skali roku. Badanie ASM Sales Force Agency

Rekordowy poziom inflacji zaczyna być widoczny w sieciach handlowych. Jak wynika z najnowszego badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency, w lipcu 2021 r. wartość koszyka minimalnego, czyli zestawu analizowanych produktów dostępnych w sieciach handlowych w najniższych cenach, wzrosła o 5,99%. Średnie ceny podstawowych produktów wzrosły o 2,25% wobec czerwca. E-grocery pozostaje najdroższym kanałem zakupów. Lidl wyprzedził w lipcu Auchan w rankingu najtańszych sieci handlowych.