„Pewność na całe życie” – kampania wizerunkowa marki Bepanthen
  • 2
  • 4
17.02.2022

„Pewność na całe życie” – kampania wizerunkowa marki Bepanthen

Marka maści i kremów do skóry Bepanthen, należąca do firmy Bayer, realizuje kampanię wizerunkową „Pewność na całe życie”. Komunikacja skupiona wokół idei budowania pewności siebie bazuje na trosce o ciało. To właśnie skóra pomaga nam odczuwać emocje i wpływa na nasze samopoczucie. Dlatego potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji na każdym etapie życia – przekonuje marka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53463 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lutego 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
17.02.2022

Wavemaker VideoTrack: częściej płacimy za wideo, Disney+ budzi zainteresowanie, Smart TV robi karierę wśród e-widzów

Gdyby widzowie wykupili abonament w kolejnym serwisie SVoD, rozważyliby raczej rezygnację z innej subskrypcji VoD aniżeli z abonamentu w kablówce lub na platformie cyfrowej – pokazują wyniki badania VideoTrack VI agencji Wavemaker. Rynek wideo na życzenie rozwija się w Polsce siłą serwisów streamingowych, które systematycznie wypierają torrenty. Karierę w polskich salonach robi smart TV. Zyskuje kosztem większości ekranów jako źródło filmów, seriali i innych długich programów oglądanych przez Internet.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
17.02.2022

Obroty w sklepach tradycyjnych rosną przez wzrosty cen. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Dane M/platform za pierwszy miesiąc 2022 r. potwierdzają kontynuację trendów, jakie obserwowaliśmy już w ostatnich miesiącach ubiegłego roku. Przeciętny styczniowy koszyk był podobny pod względem wielkości do koszyka sprzed roku, ale jego wartość wzrosła o 8,1%. Polski konsument średnio wydał podczas jednej wizyty w sklepie tradycyjnym o 1,98 zł więcej niż przed rokiem.