Peugeot tworzy reklamę prasową na żywo
  • 0
  • 2
4.03.2011

Peugeot tworzy reklamę prasową na żywo

Peugeot Polska za pomocą aplikacji konkursowej na portalu społecznościowym Facebooku stworzy specjalną reklamę prasową w tygodniku „Newsweek Polska”. Projekt związany jest z trwającą kampanią „Quality Time”, która promuje nowy model Peugeot – 508. Za strategię oraz realizację działań opowiada agencja Euro RSCG Warsaw we współpracy z Euro RSCG Social.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2011

Nescafé rano rozdaje kawę

Nestlé Polska rozpoczęło 21 lutego zakrojoną na szeroką skalę akcję marketingową dla kawy Nescafé Classic pod hasłem „Nescafé Classic na dzień dobry!”. W ramach zaplanowanych działań można spotkać rano przedstawicieli marki częstujących przechodniów kawą, dotrzeć do biura specjalnym Nescafé Busem czy wygrać atrakcyjne nagrody w konkursach radiowych. Kampania promocyjna obejmująca dwadzieścia polskich miast potrwa do 26 marca.