Perypetie Zosi i Tadeusza w najnowszej kampanii likieru
  • 0
  • 1
15.05.2023

Perypetie Zosi i Tadeusza w najnowszej kampanii likieru

Kampania likieru Pani Zosia (Wyborowa Pernod Ricard) inspirowana jest dziełem Adama Mickiewicza. Brand jest dopełnieniem innej marki z portfolio – Pan Tadeusz.

Marka przedstawia współczesne przygody Zosi i Tadeusza w wierszach inspirowanych epopeją narodowego wieszcza i pisanych trzynastozgłoskowcem. Odrębne z pozoru wątki łączą się w opowieść o ich spotkaniu. Wprowadzają użytkowników w świat współczesnych perypetii Pani Zosi i Pana Tadeusza oraz obu tych marek. Oprawę wizualną stanowią statyczne i animowane kolaże, które wykorzystują wizerunki XIX-wiecznych postaci. Zostały one zinterpretowane na nowo i przedstawione w nowoczesnej formie.

– Historie o współczesnej Zosi i Tadeuszu są przedstawione za pomocą wierszy pisanych trzynastozgłoskowcem – dokładnie jak „Pan Tadeusz” Adama Mickiewicza, tylko w lżejszej i bardziej aktualnej wersji. Współczesna Zosia jest taka jak wiele z naszych konsumentek – używa social mediów, nie lubi gotować, jest zmęczona aplikacjami randkowymi. Jej problemy są na wskroś współczesne i nieobojętne dla odbiorczyń – mówi Olga Krawczyk, brand manager marki Pani Zosia i Pan Tadeusz.

Koncept kampanii powstał w zespole marketingu Wyborowa Pernod Ricard. Kreację przygotowała agencja Brand Kolektyw. We współpracy z ilustratorem Łukaszem Kuletą (W wirażu kolażu) oraz animatorką Martą Kulińską (Hello Mootion) przygotowała materiały graficzne i animacje. Prowadzi też moderację na profilach marki w social mediach.

Pani Zosia to kremowy likier o wegańskiej recepturze. Charakteryzuje się karmelowym wykończeniem, słodkim i nieco słonym smakiem.

  • 1
Perypetie Zosi i Tadeusza w kampanii likieru Pani Zosia

Perypetie Zosi i Tadeusza w kampanii likieru Pani Zosia

15 maja 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2023

Janina Bąk, Marcin Prokop, Martyna Zastawna i ponad 100 wybitnych ekspertów. Znamy szczegółową agendę Forum IAB 2023

Czy AI ma talent? Jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki? Czy green business jest rzeczywiście green? Jak wygrać w e-commerce w czasach recesji i kryzysu? Z tymi i innymi pytaniami zmierzy się ponad 100 prelegentów na czterech scenach Forum IAB 2023. Właśnie poznaliśmy szczegółową agendę. Wydarzenie odbędzie się już 30–31 maja w Warszawie.

14 maja 2023