Perypetie Zosi i Tadeusza w kampanii likieru - Marketing przy Kawie
Perypetie Zosi i Tadeusza w najnowszej kampanii likieru
  • 0
  • 1
15.05.2023

Perypetie Zosi i Tadeusza w najnowszej kampanii likieru

Kampania likieru Pani Zosia (Wyborowa Pernod Ricard) inspirowana jest dziełem Adama Mickiewicza. Brand jest dopełnieniem innej marki z portfolio – Pan Tadeusz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55208 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 maja 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2023

Janina Bąk, Marcin Prokop, Martyna Zastawna i ponad 100 wybitnych ekspertów. Znamy szczegółową agendę Forum IAB 2023

Czy AI ma talent? Jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki? Czy green business jest rzeczywiście green? Jak wygrać w e-commerce w czasach recesji i kryzysu? Z tymi i innymi pytaniami zmierzy się ponad 100 prelegentów na czterech scenach Forum IAB 2023. Właśnie poznaliśmy szczegółową agendę. Wydarzenie odbędzie się już 30–31 maja w Warszawie.

14 maja 2023