- 0
- 1
Perypetie Zosi i Tadeusza w najnowszej kampanii likieru
Kampania likieru Pani Zosia (Wyborowa Pernod Ricard) inspirowana jest dziełem Adama Mickiewicza. Brand jest dopełnieniem innej marki z portfolio – Pan Tadeusz.
Marka przedstawia współczesne przygody Zosi i Tadeusza w wierszach inspirowanych epopeją narodowego wieszcza i pisanych trzynastozgłoskowcem. Odrębne z pozoru wątki łączą się w opowieść o ich spotkaniu. Wprowadzają użytkowników w świat współczesnych perypetii Pani Zosi i Pana Tadeusza oraz obu tych marek. Oprawę wizualną stanowią statyczne i animowane kolaże, które wykorzystują wizerunki XIX-wiecznych postaci. Zostały one zinterpretowane na nowo i przedstawione w nowoczesnej formie.
– Historie o współczesnej Zosi i Tadeuszu są przedstawione za pomocą wierszy pisanych trzynastozgłoskowcem – dokładnie jak „Pan Tadeusz” Adama Mickiewicza, tylko w lżejszej i bardziej aktualnej wersji. Współczesna Zosia jest taka jak wiele z naszych konsumentek – używa social mediów, nie lubi gotować, jest zmęczona aplikacjami randkowymi. Jej problemy są na wskroś współczesne i nieobojętne dla odbiorczyń – mówi Olga Krawczyk, brand manager marki Pani Zosia i Pan Tadeusz.
Koncept kampanii powstał w zespole marketingu Wyborowa Pernod Ricard. Kreację przygotowała agencja Brand Kolektyw. We współpracy z ilustratorem Łukaszem Kuletą (W wirażu kolażu) oraz animatorką Martą Kulińską (Hello Mootion) przygotowała materiały graficzne i animacje. Prowadzi też moderację na profilach marki w social mediach.
Pani Zosia to kremowy likier o wegańskiej recepturze. Charakteryzuje się karmelowym wykończeniem, słodkim i nieco słonym smakiem.
- 1