Perspektywy skutecznej komunikacji i reklamy produktów leczniczych
  • 0
  • 1
2.12.2008

Perspektywy skutecznej komunikacji i reklamy produktów leczniczych

MMS Medical Marketing Services organizuje konferencję „Perspektywy skutecznej komunikacji i reklamy produktów leczniczych – aspekty prawne i praktyczne nowych regulacji systemowych”, która odbędzie się 16 grudnia 2008 r. w Hotelu Intercontinental w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2008

Eyetracking Leasing - dedykowany leasing sprzętu i oprogramowania do badań eyetrackingowych

Co raz większa popularność badań eyetrackingowych (polegających na śledzeniu ruchu gałek ocznych i rejestrowaniu miejsc skupiania wzroku respondentów) zarówno w badaniach użyteczności stron internetowych, jak również reklamie powoduje wzrost zapotrzebowania na dedykowane urządzenia badawcze. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, spółka Eyetracking we współpracy z Grenkeleasing, przygotowała oferte leasingu urządzeń badawczych i oprogramowania firmy Tobii.