Perspektywy rozwoju IoT w Polsce – trendy, bariery, prognozy
  • 0
  • 0
29.06.2017

Perspektywy rozwoju IoT w Polsce – trendy, bariery, prognozy

Internet Rzeczy to jeden z najbardziej perspektywicznych obszarów rozwoju rynku ICT. Jego potencjał obejmuje praktycznie wszystkie sektory gospodarki. Mimo to 3/4 dużych i średnich firm w Polsce nie wdrożyło ani nie planuje wdrożenia rozwiązań związanych z IoT – wynika z badań PMR. Wśród priorytetów na ten rok w obszarze IT znajdują się: cyberbezpieczeństwo i utrzymanie własnej infrastruktury.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2017

Handel detaliczny w Europie: rośnie siła rynków Europy Środkowej i Wschodniej. Badanie GfK

W 2016 r. europejscy konsumenci ze wszystkich krajów UE dysponowali średnio kwotą 16 153 euro na osobę. Oznacza to wzrost (nominalny) siły nabywczej o 0,7 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Nastąpił on pomimo różnic kursowych, które miały negatywny wpływ na poziom wzrostu, w szczególności spadek wartości brytyjskiego funta. W ramach Unii Europejskiej największy przyrost siły nabywczej odnotowały kraje Europy Środkowej i Wschodniej – pokazuje badanie GfK.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2017

Co trzecia transakcja na rynku dóbr luksusowych odbywa się online – raport Deloitte

Wyniki sprzedaży stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku obrotowym 212 mld dol. Rok wcześniej były to 222 mld dol. Sprzedaż odbywa się wciąż głównie w sklepach tradycyjnych. Mimo to niemal połowa klientów uważa, że kanały cyfrowe na tym rynku będą zyskiwały coraz większe znaczenie – wynika z raportu Deloitte „Global Powers of Luxury Goods 2017. The new luxury consumer”.