„Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015” – raport IAB Polska
  • 0
  • 1
30.04.2015

„Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015” – raport IAB Polska

Jak wykorzystać potencjał mobile i dokonać zmian w biznesie? W jaki sposób tworzyć innowacyjne usługi i produkty dla mobilnych internautów? Jak być bliżej konsumentów i ich potrzeb? Na tych m.in. zagadnieniach skupia się raport „Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015” IAB Polska.

Potencjał Internetu przenośnego jest bardzo duży. Według naszych szacunków penetracja smartfonów wśród polskich internautów osiągnęła w pierwszym kwartale bieżącego roku poziom 71%. Obserwowane zjawiska nie mogą być bagatelizowane ani z perspektywy prywatnej, ani biznesowej – wyjaśnia Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska.

Raport można pobrać ze strony www.iab.org.pl w modelu pay with a tweet.

30 kwietnia 2015

29 kwietnia 2015

Reklama
Reklama