Personalizowany Brief
  • 0
  • 1
31.05.2006

Personalizowany Brief

Majowy numer Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży „Brief” ukazał się w odświeżonym layuocie: nowy projekt okładki, zmiana layoutu, nowy układ sekcji tematycznych oraz logo po liftingu. Przy okazji tych zmian, wydawnictwo wyróżniło swoich najważniejszych Klientów oraz Partnerów, przygotowując specjalnie dla nich, „Brief” z ich imieniem i nazwiskiem na okładce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

TEKA

18 lat temu

Personalizacja przekazu

Tak naprawdę to Brief nie był pierwszym magazynem, który postanowił personalizować okładkę wydrukowaną cyfrowo. Przed Briefem (około 2 miesiące wcześniej) zrobił to inny polski magazyn: Print Partner. Żadna sztuka, żadna innowacja - ot zastosowanie możliwości jakie daje druk cyfrowy. 3000 egz to też nie jest "wysoka skala".
Co do personalizacji przekazu - cieszę się, że w końcu i pisma branżowe zauważyły, że zmiany w tym kierunku są nieuchronne. Zainteresowanym nowoczesną komunikacją z konsumentem polecam śledzenie poczynań FUTU - pierwsza odsłona platformy komunikacyjnej już w czerwcu. Wtedy to ukaże się limitowany Futu Magazine. Byłoby świetnie gdyby pisma branżowe podjęły świeższy temat i zajęły się rozmyślaniami na temat kosztów dotarcia do ściśle wyselekcjonowanego konsumenta vs odbiór przekazu marki. A może ktoś z czytających ten komentaż ma jakieś przemyślenia w tej sprawie?

Rozwiń komentarze

31 maja 2006