Persil promuje biodegradowalne produkty w kampanii digital
  • 0
  • 1
25.08.2022

Persil promuje biodegradowalne produkty w kampanii digital

Kampania marki Persil (Henkel) pokazuje zmianę w produkcji środków do prania – mają one w składzie 92% biodegradowalnych składników. Kampania oparta jest na założeniach marketingu bazującego na danych (data-driven marketing).

W czasie kampanii konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursie, który Persil organizuje razem z siecią Carrefour. Do wygrania są takiej nagrody, jak m.in. pojedyncze produkty Persil, zestawy do prania z gadżetami czy elektryczny rower Kross Le Grand. Uczestnicy mają za zadanie odpowiedzieć na pytanie: „Jak dbasz o czystość prania i czystszy świat?”.

Działania promocyjne kampanii obejmują także billboardy w Łodzi oraz w Warszawie, landing page oraz reklamy w social mediach. Na wrzesień zaplanowana jest kampania influencerska skoncentrowana na zagadnieniu biodegradowalności.

Wielokanałowa komunikacja będzie trwać do końca 2022 r. Kampania powstała we współpracy ze Spark Foundry. Obejmuje działania w telewizji i digitalu. Oparcie kampanii na danych daje możliwość zróżnicowania przekazów kierowanych do wcześniej określonych, strategicznych dla marki grup docelowych. Komunikaty, które docierają do nich w reklamach, są odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby tych grup.

  • 1
Persil promuje biodegradowalne produkty w digitalowej kampanii

Persil promuje biodegradowalne produkty w digitalowej kampanii

25 sierpnia 2022

24 sierpnia 2022

23 sierpnia 2022