- 1
- 2
Persen sugeruje metody na stres w kampanii telewizyjnej
„Metody na stres” to hasło kampanii leku Persen Forte (Zentiva Polska). Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają.
Kampania skierowana jest do osób, które swoimi metodami próbowały uporać się ze stresem i towarzyszącymi mu objawami, takimi jak niepokój, napięcie nerwowe, nadmierne pobudzenie, problemy ze snem. Doszły jednak do ściany i nie są już w stanie sobie w ten sposób pomóc. Persen Forte dostępny jest w aptekach bez recepty.
Działania PR mają wyjaśnić zasadność hasła „Metody na stres” i osadzić je w kontekście kulturowym i społecznym.
– Chcemy przedstawić metody takie jak ćwiczenia oddechowe czy oglądanie filmów, ale jednocześnie wskazać, że w przypadku długofalowego stresu warto sięgnąć po sprawdzone rozwiązania, jak nasz lek. Kampania ma skłonić do refleksji i pokazać, kiedy domowe metody przestają działać, i kiedy warto rozważyć profesjonalne wsparcie. Bez straszenia, w pełni edukacyjnie – komentuje Ida Skrzeszewska, OTC portfolio manager Zentiva Polska.
Spoty pojawią się m.in. w TVN, TVP, Polsat. Także w stacjach tematycznych, takich jak TVN24, Polsat News, Wydarzenia24, Eurosport, Polsat Cafe, TV Kobieta, TVP Seriale, TVN7. Działania w telewizji są elementem wsparcia marki w ramach działań długofalowych. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brasil Warsaw oraz agencja mediowa UM.
Przewidziane są również działania digitalowe oraz kampania PR-owa, za którą odpowiadać będzie agencja PR – Brief Me. Do jej zadań będzie należeć m.in.:
- komunikacja zewnętrzna firmy, plasowanie marki w mediach,
- oprawa medialna raportu przygotowanego na podstawie przeprowadzonego badania,
- edukacja prozdrowotna.
Działania skierowane będą do szerokiej grupy mediów, w tym również branżowych.
- 2