Peroni rozpoczyna kampanię skierowaną do użytkowników iPhonów
  • 0
  • 1
3.11.2008

Peroni rozpoczyna kampanię skierowaną do użytkowników iPhonów

Włoska marka piwa Peroni, w ramach działań prowadzonych w obrębie platformy komunikacyjnej „La Dolce Vita”, przygotowała specjalną odsłonę kampanii skierowaną do użytkowników telefonów iPhone.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2008

Polska światowym centrum neuromarketingu

Polska stanie się na kilka dni światowym centrum neuromarketingu. Na początku lutego 2009 r. odbędzie się w Krakowie największa konferencja neurmarketingowa w historii Starego Kontynentu. Swoje wystąpienia w NeuroConnections potwierdziło blisko trzydziestu uznanych ekspertów, wśród których znaleźli się między innymi Tim Ambler, Gary Singer i Martin Lindstrom, oraz przedstawiciele największych firm badawczych, domów mediowych i agencji reklamowych.

31 października 2008