Pernod Ricard wybrał VMLY&R Poland do obsługi marek wódki Wyborowa w Internecie
  • 0
  • 1
29.08.2019

Pernod Ricard wybrał VMLY&R Poland do obsługi marek wódki Wyborowa w Internecie

Obsługę internetową marek wódki Wyborowa: Wyborowa od Mistrza, The Dark i Wyborowa Core, należących do koncernu Pernod Ricard, powierzono VMLY&R Poland. Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów internetowych oraz kampanii regionalnych w Polsce. Dodatkowo przygotuje działania repozycjonujące markę w Polsce i poza jej granicami.

W ramach stałej współpracy na polskim rynku VMLY&R Poland odpowiada m.in. za:

  • strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital,
  • współpracę z influencerami,
  • opracowanie komunikacji na facebookowym profilu Wyborowa Wódka i jego moderację,
  • zakup mediów,
  • realizację sesji fotograficznych i produkcji wideo,
  • przygotowanie materiałów POS w punktach sprzedaży.

Zdecydowaliśmy się na wybór VMLY&R Poland spośród czterech agencji, które wystartowały w przetargu. Szalę na stronę tej agencji przeważyło zrozumienie briefu i poprawnie zaprojektowana odpowiedź na niego. Ponadto doceniliśmy kreatywne rozwiązania – mówi Mateusz Masłowski, brand manager marki Wyborowa w Polsce.

W zakresie globalnej obsługi VMLY&R Poland odpowiada także za przygotowanie nowej platformy komunikacji. Jej wdrożenie obejmie wszystkie rynki, na których obecna jest marka.

Agencji powierzono całość prac związanych z repozycjonowaniem marki. Również z wypracowaniem nowej komunikacji, która będzie odbierana jako bardziej emocjonalna przez konsumentów w Polsce i za granicą.

  • 1

Rozpoczyna się współpraca Wyborowej i VMLY&R

29 sierpnia 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2019

Polacy coraz bardziej wierzą w programy lojalnościowe – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

59% Polaków deklaruje, że korzysta z programów lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie odsetek tych, którzy używają aplikacji mobilnych programów. Większa niż jeszcze rok temu grupa użytkowników stwierdza, że programy to korzyść nie tylko dla firm, lecz i konsumentów. Rośnie też grupa najbardziej aktywnych uczestników – wynika z badania „Monitor programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.