Pernod Ricard wybrał VMLY&R Poland do obsługi marek wódki Wyborowa w Internecie
  • 0
  • 1
29.08.2019

Pernod Ricard wybrał VMLY&R Poland do obsługi marek wódki Wyborowa w Internecie

Obsługę internetową marek wódki Wyborowa: Wyborowa od Mistrza, The Dark i Wyborowa Core, należących do koncernu Pernod Ricard, powierzono VMLY&R Poland. Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów internetowych oraz kampanii regionalnych w Polsce. Dodatkowo przygotuje działania repozycjonujące markę w Polsce i poza jej granicami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47675 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

29 sierpnia 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2019

Polacy coraz bardziej wierzą w programy lojalnościowe – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

59% Polaków deklaruje, że korzysta z programów lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie odsetek tych, którzy używają aplikacji mobilnych programów. Większa niż jeszcze rok temu grupa użytkowników stwierdza, że programy to korzyść nie tylko dla firm, lecz i konsumentów. Rośnie też grupa najbardziej aktywnych uczestników – wynika z badania „Monitor programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.