Pernod Ricard szykuje relaunch Malibu. Wybrał agencje digital
  • 0
  • 1
4.12.2014

Pernod Ricard szykuje relaunch Malibu. Wybrał agencje digital

Wybrane zostały agencje do obsługi online marki Malibu Rum na 2015 r. Stworzenie platformy kreatywnej, wdrożenie serwisu produktowego, prowadzenie konta na Instagramie oraz obsługę konkursów konsumenckich Pernod Ricard Polska powierzył agencji Digital Kingdom. Opieka nad działaniami na Facebooku oraz kampaniami dispaly pozostanie po stronie Isobaru.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52038 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

3 grudnia 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2014

Ryzyko utraty reputacji wśród najważniejszych zagrożeń firm – badanie Deloitte i Forbes Insights

Trzy czwarte firm na świecie jest przekonanych o swojej dobrej reputacji. Niespełna 1/5 organizacji przyznała sobie najwyższą ocenę w zakresie odpowiedniego zarządzania ryzykiem utraty dobrego imienia. Globalne badanie „2014 Global survey on reputation risk. Reputation@Risk”, przeprowadzone przez firmę doradczą Deloitte i Forbes Insights pokazuje, że na skutek utraty reputacji najbardziej cierpią przychody firmy oraz wartość marki.