Performics wybrany przez T-Mobile do obsługi w zakresie digital performance marketingu
  • 0
  • 0
25.06.2019

Performics wybrany przez T-Mobile do obsługi w zakresie digital performance marketingu

Przetarg T-Mobile na obsługę działań w zakresie digital performance marketingu wygrał Performics (Publicis Groupe). Oznacza to kontynuację wieloletniej współpracy pomiędzy firmami. Kontrakt ma charakter długoterminowy.

Performics został wybrany do obsługi strategicznej T-Mobile w obszarze:

  • digital perfromance,
  • zakupu i optymalizacji kampanii,
  • działań efektywnościowych takich jak SEM, e-mailing, display, afiliacje, cashbacks, mobile, programmatic buying, partnerstwa e-commerce.

25 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
25.06.2019

„Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2019” – raport Izby Gospodarki Elektronicznej

Coraz chętniej korzystamy z większej liczby kanałów, przy czym mamy mniej ulubionych miejsc zakupowych. Sklepy stacjonarne są ulubionym miejscem zakupów 22% badanych. Ich popularność spadła o 10 p.p. względem zeszłego roku. 11% wskazało platformy zakupowe, 10% e-sklepy, a 7% media społecznościowe. 40% respondentów nie ma ulubionego miejsca zakupowego. Przeważnie są to osoby młode – pokazuje raport Izby Gospodarki Elektronicznej.

24 czerwca 2019