Performance Marketing Diamonds CEE – nominacje w konkursie
  • 0
  • 1
9.05.2022

Performance Marketing Diamonds CEE – nominacje w konkursie

Jury nominowało 40 najlepszych kampanii performance marketingu i afiliacji w europejskim konkursie Performance Marketing Diamonds. Zwycięzców w 11 kategoriach i laureatów Grand Prix oraz tytułów Brand of the Year i Agency of the Year poznamy 19 maja. 

Performance Marketing Diamonds CEE to międzynarodowe wyzwanie dla agencji, brandów oraz domów mediowych. Prace w konkursie oceniane były przez jury złożone z ekspertów branży marketingowej i e-commerce. Z 40 nominowanych projektów jury wyłoniło zwycięzców w 11 kategoriach konkursowych oraz zdobywcę Grand Prix. Nagrody specjalne Brand of the Year oraz Agency of the Year otrzymają firmy, które zwyciężyły w największej liczbie kategorii konkursu. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa audytor, Kancelaria Sowiński i Partnerzy.

Konkurs organizuje Izba Gospodarki Elektronicznej. Partnerami głównymi są Apifonica oraz Kinguin. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

Nominowani w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2022

The most effective paid social media campaign

  • CCC
  • Eobuwie.pl & Modivo
  • Tradedoubler

The most effective SEM campaign

  • CCC
  • Empik
  • Grupa iCEA
  • Performics
  • Semcore

The most effective affiliate program

  • Decathlon
  • Empik & Tradedoubler
  • SalesTube & Travelist.pl
  • Tradedoubler

The most effective sales campaign

  • CCC
  • Digital Resolution & Barbora 
  • Empik
  • Eobuwie.pl
  • SalesTube

The most effective mobile campaign

  • CCC & Appnext
  • Cube Group
  • SalesTube & Med24

Best pandemic effects

  • Bluerank za kampanię dla Rainbow Tours
  • Bluerank za kampanię dla fundacji DKMS
  • Performics
  • Sales Tube & Travelist
  • Whites

The most effective video campaign

  • CCC
  • SalesTube

The most effective lead generation campaign

  • Bluerank
  • OMD

Long-term performance cooperation

  • Awin & Answear.com
  • Bluerank
  • Tradedoubler

The integrated campaign of the year

  • Bluerank
  • Performics

The most effective content marketing campaign

  • Content House & Bosch & Insignia & Performance Media
  • Bluerank
  • Bluerank & Empik
  • Whites

Performance Technology of the Year

  • Ecometrixo
  • Sempai
  • 1
Performance Marketing Diamonds CEE – nominacje w konkursie

Nominacje w konkursie performance marketingu

9 maja 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2022

Kampania reklamowa Radia Tok FM – „Mówimy o tym, co ważne”

Radio Tok FM rozpoczęło nową kampanię wizerunkową, w której podkreśla unikalność i wagę tematów podejmowanych przez redakcję. Reklamy z hasłem „Mówimy o tym, co ważne” zachęcają do słuchania programów stacji także w aplikacji mobilnej i na Tokfm.pl. Od początku maja 2022 r. można je zobaczyć w prasie, Internecie, kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w wybranych polskich miastach.

6 maja 2022